صرافی کیان (انگلستان | کانادا)

ارائه دهنده خدمات ارزی با بهترین نرخ در کانادا و انگلستان

بهترین نرخ خرید و فروش نقدی پوند و حواله پوند

بهترین نرخ نقدی دلار کانادا و حواله دلار کانادا

صرافی کیان (انگلستان | کانادا)

ارائه دهنده خدمات ارزی با بهترین نرخ در کانادا و انگلستان

بهترین نرخ خرید و فروش نقدی پوند و حواله پوند

بهترین نرخ نقدی دلار کانادا و حواله دلار کانادا

صرافی کیان 

ارائه خدمات ارزی و انتقال پول در سریع ترین زمان ممکن از حساب های رسمی و رجیستر شده، انتقال مبالغ بزرگ جهت سرمایه گذاری، خرید ملک در یک تراکنش با صرافی کیان

صرافی کیان یک صرافی معتبر ایرانی در کشور انگلستان و کانادا است که وجوه شما را با سرعت زیاد و به آسانی به بیش از 30 کشور جهان انتقال می‌دهد.

تخصص ما خرید و فروش پوند و دلار کانادا و انجام حواله پوند و حواله دلار کانادا است. به همین دلیل نرخ‌های ویژه‌ای برای خرید و فروش پوند و خرید و فروش دلار کانادا در نظر گرفته‌ایم. اگر قصد خرید یا فروش پوند یا دلار کانادا را دارید، قبل از هر چیز با ما تماس بگیرید.

خرید پوند

77000تومان
  • خرید حواله پوند بانکی
  • انجام حواله بین 1 تا 3 روز کاری
  • تضمین بهترین قیمت

فروش پوند

82000تومان
  • فروش حواله پوند بانکی
  • انجام حواله بین 1 تا 3 روز کاری
  • تضمین بهترین قیمت

فروش دلار کانادا

46950تومان
  • فروش حواله دلار کانادا
  • انجام حواله به صورت واریز آنلاین EFT
  • تضمین بهترین قیمت

 Last Update: 9 April, 11:50 Tehran

چرا ادعا می کنیم که بهترین صرافی در انگلستان و کانادا هستیم؟!

صرافی کیان با اخذ مجوز از FCA انگلستان، اتحادیه‌ی اروپا و مرکز تحلیل تراکنش‌های مالی و گزارشات کانادا، به امن‌ترین شکل و از مجاری کاملا حقوقی، پول شما را انتقال می‌دهد. به این ترتیب دیگر نگران مسدود شدن حساب خود یا مشکلات حقوقی نخواهید بود. همچنین به لطف تیم مجرب ما، سرعت و سهولت انتقال وجه برای شما فراهم شده است تا در کم‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن به نقل و انتقال حواله جات خود بپردازید. اگر دنبال بهترین صرافی در انگلستان وکانادا هستید، صرافی کیان در خدمت شماست. اطمینان داشته باشید که بهترین قیمت خرید و فروش پوند انگلستان و دلار کانادا را با ما تجربه خواهید کرد.

خدمات انتقال پول و پرداخت ارزی

صرافی کیان با بستر بانکی مناسب و از حساب‌های رسمی و ثبت‌شده، تمامی عملیات نقل و انتقال پول را به صورت کاملاً قانونی و زیر نظر اتحادیه اروپا و نهادهای مربوطه انجام می‌دهد. انتقال پول از ایران به خارج کشور و انتقال پول از سراسر دنیا به ایران را با روش‌های امن و کاملاً قانونی، در کوتاه‌ترین زمان، با صرافی کیان تجربه کنید.

خرید و فروش نقدی ارز

خرید و فروش نقدی دلار کانادا و پوند انگلیس نیز از خدمات صرافی کیان می‌باشد که مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به شعب صرافی کیان در انگلستان و کانادا، خرید و فروش نقدی پوند و دلار کانادا را انجام دهند. صرافی کیان خدمات خرید و فروش تتر را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سرمایه گذاری و خرید خانه

صرافی کیان به مشتریان خود که قصد سرمایه‌گذاری یا خرید خانه دارند، خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد، از جمله مشاوره و وکیل رایگان. با کمک صرافی کیان، شما می‌توانید تمام مبلغ مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری یا خرید ملک را به صورت یکجا و کاملاً قانونی از حساب های رسمی به حساب مقصد منتقل کنید.

پرداخت دانشجویی

صرافی کیان پرداخت تمامی خدمات دانشجویی از جمله پرداخت اپلیکیشن فی، پرداخت دیپازیت فی، پرداخت ادمیشن فی و حواله دانشجویی را برای دانشجویان به راحتی و بدون دریافت کارمزد انجام می‌دهند. صرافی کیان حامی دانشجویانی است که برای ادامه تحصیل به خارج کشور مهاجرت کرده‌اند.

بهترین صرافی اروپا

بهترین قیمت

ما تضمین می‌کنیم که بهترین نرخ ارز را با صرافی کیان تجربه خواهید کرد. (بهترین قیمت خرید و فروش پوند و دلار کانادا) اگر نگران فروش یا انتقال ارز خود با قیمت نامناسب هستید، فقط یک بار با ما تماس بگیرید.

امنیت

امنیت در نقل و انتقالات مالی و حساب شما اهمیت زیادی دارد. صرافی کیان با مجوزهایی که از انگلستان، اتحادیه‌ی اروپا و کانادا دارد کاملا مطمئن است. اولویت ما امنیت و رضایت شماست.

پشتیبانی

پشتیبانی سریع در نقل و انتقالات ارز از دیگر ویژگی‌های صرافی کیان است. با شماره‎‌های ما تماس بگیرید و از مشاوره‌ی همکاران ما در بخش فروش استفاده کنید.

سرعت

سرعت در انتقال ارز به تمام نقاط جهان، اولین چیزی است که شما نیاز دارید.ما درصرافی کیان در کم‌ترین زمان ممکن به سفارشات شما رسیدگی خواهیم کرد.

چه سوالی دارید؟

در صورتی که سوالی از شیوه‌ی کار صرافی کیان و مسائل مرتبط با نقل و انتقالات مالی به خارج از کشور دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد.

ماهنامه اقتصادی کیان

ماهنامه اقتصادی کیان تنها ماهنامه اقتصادی و فرهنگی به زبان فارسی در انگلستان و کانادا است. در این ماهنامه تلاش داریم تا علاوه بر افزایش آگاهی اقتصادی و فرهنگی خوانندگان فارسی زبان، راهنمایی باشیم برای زندگی بهتر در انگلستان و کانادا.

Shelf Wood

ارسال پول به اروپا و کانادا

ما می‌دانیم یکی از دغدغه‌های این روزها انتقال پول برای عزیزانتان به سایر کشورها می‌باشد. ما آمده‌ایم تا این دغدغه را به لبخند تبدیل کنیم. امنیت، سادگی و سرعت از ویژگی‌های ما به عنوان بهترین صرافی در انگلستان وکانادا است. ما به شما تضمین می‌دهیم که بهترین قیمت پوند، دلار کانادا و سایر ارزها را با ما تجربه خواهید کرد.

آخرین مقالات صرافی کیان

بهترین صرافی در انگلستان

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از آخرین اخبار صرافی و تخفیف‌های ویژه عضو خبرنامه‌ی ما شوید.
با تشکر. ایمیل شما ثبت شد.
برای ثبت ایمیل شما مشکلی پیش آمده است، لطفا دوباره تلاش کنید.